miércoles, 12 de noviembre de 2014

"O MODERNISTA"




Antonio Gaudí, O Modernista


Antonio Gaudí i Cornet (Reus ou Ruidoms, 25 de xuño de 1852-Barcelona, 10 de xuño de 1926) foi un arquitecto español, líder do modernismo catalán.
Gaudí foi un arquitecto con un sentido innato de xeometría e volume, así como unha gran capacidade imaxinativa.
Arquitectura de Gaudí esta marcada por un estilo persoal forte, caracterizado pola busca de novas solucións estruturais, alcanzado tras un tempo de vida dedicado á análise da estrutura óptima do edificio, integrado no seu entorno e sendo síntese de todas as artes e oficios.

 A continuación, el xa os conatra un pouco máis sobre el.

"Ola eu son Antonio Gaudí e vuvos falar un pouco sobre a miña vida no século XIX.
Nací nunha familia moi humilde no que meu pai era traballador nunha industria, era o menor de entre cinco irmáns. Al principio eu vivía no sur de francia, en Aurvenia.
Realizei os meus primeiros estudios de parvularios con el maestro Francesc Berenguer, e logo marcheime a reus a seguir os meus estudios.No ano 1875 comezei o servizo na armada e o rematei tres anos más tarde, pero por temas de salud tiven que retirarme pero graza a iso pueden seguir cos meus estudos.
Estudei na escola dallotja e na escola técnica superior de Barcelona, onde me graduei no ano 1878."



ç
-www.antonigaudi.org/
-www.wikipedia.org/


No hay comentarios:

Publicar un comentario