sábado, 15 de noviembre de 2014

"FRASES CÉLEBRES"

"Ola de novo , os vou contar algunhas frases que dixen ao, longo da miña vida, en diferentes momentos e distintos motivos."

"Empezo por unha de cando era pequeno, un día estivera eu naclase e o meu mestre comentou en alto que as ás das aves servíanlles para voar, cando recordei que na casa do meu tío había galiñas e tiñan ás e non podían voar. Entón dixenlle; mestre as galiñas da cas do meu tío teñen ás pero non as utilizan para voar senón para correr mais deprisa." Xa de pequeno Gaudí era moi observador e atento.

"Agora vouvos contar uma historia cando eu estaba na escola Pía de Reus;  os 250 alumnos que estiveramos internos na escola fomos visitar as obras de construcción da Sagrada Familia. Luego más tarde anos atrás me preguntaron por este tema e fixemos de novo o recorrido que fixera de pequeno pero esta vez  o 17 de febreiro de 1916, cado me preguntaron que sentía contesteilles que notaba un perfume de recuerdos lejanos.Na escola se deslizaron mis primeros anos e nelas mis primeras oraciones eran salmos e versículos contenidos nas  (horetas), libro de ouro de mis afecciones litúrxicas; nas súas aulas aprendín o santo temor de Deus e por isto non olvidei nunca a hermosura da institución relixiosa, admiración dos siglos e a que conta con mas simpatías."

"Esta ocorreume cando eu estaba na miña casa e preguntáronme por meus tempos na universidade e contesteilles, que o momento onde maís era pola tarde, tirando cara o final, cando todos marchaban e eu quedaba na biblioteca a estudar."



Escola Pía en Reus
Sagrada Familia
Casa Guadí

-www.guadí.org/
-google imagenes 


No hay comentarios:

Publicar un comentario