jueves, 20 de noviembre de 2014

"MEUS COMPORTAMENTOS"



Gaudí agora os vai contar os pensamentos e as súas actitudes que tivo a lo largo da súa vidada.

"Considérome un home observador, atento , con moitísimos sonos realizados e non realizados, con esperanza; coma calquera persoa.
De pequeno considerábame unha persoa moi atenta aos pequeno detalles da miña vida cotiá , tamén gustábame xogar coma calquera neno pero ao mesmo tempo era un rapaz moi observador. 
Xa cando estababa na universidade gustábame moito pasar moitas horas na biblioteca estudando para o que quería ser, un bó arqutecto, tirábame horas e horas lendo libros e curiosidasdes, para min os tres principais valores da miña vida eran: Carreira, Familia e saude.
Xa de maior tirando cara vello procupábame mais do meu estado de saúde e da miña familia e porque eu sabí que o final estaba moi preto."

  


-www.gaudí.org/
-www.wikipedia.org/
-google imágenes

No hay comentarios:

Publicar un comentario